Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1858
Назва: Дизайн як культурно-ціннісна універсалія
Інші назви: Design as cultural value universality
Автори: Оршанський, Леонід Володимирович
Курач, Микола Станіславович
Ключові слова: дизайн, цінності, аксіологія, естетична культура, художня культура
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Оршанський, Л. В. Дизайн як культурно-ціннісна універсалія [Текст] / Л. В. Оршанський, М. С. Курач // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 138–140. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 140 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність статті зумовлена об’єктивною потре- бою в осмисленні проблем інтенсивного розвитку сучасної культури, зокрема її важливої складової – дизайну як специ- фічної сфери творчої діяльності у галузі розробки предмет- но-просторового середовища. Здійснена спроба стислого філософсько-культурологічного аналізу феномена дизайну, виявлення його культурно-ціннісних параметрів і місця у сві- тогляді людини епохи постіндустріального розвитку. Роз- гляд зазначеної проблеми виправданий з огляду на підвищену увагу до дизайн-освіти як нової галузі педагогічної теорії і практики професійної підготовки фахівців. Ключові слова: дизайн, цінності, аксіологія, естетична культура, художня культура.
Опис: The value of this article is conditioned with the objective need to analyse the problems of intensive modern culture development, especially its main component – design as a specific sphere of creative activity in the field of creating thing and spatial environment. The attempt has been made to analyse the phenomenon of design from philosophic and cultural point of view. The authors have tried to reveal its cultural and valuable features and its place in the outlook of the man in the epoch of postindustrial development. The analysis of such a problem is important from the point of view that a lot of scientists pay much attention to design-education as a new field of pedagogical theory and professional education practice. Key words: design, values, axiology, aesthetic culture, art culture.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1858
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИЗАЙН ЯК КУЛЬТУРНО-ЦІННІСНА УНІВЕРСАЛІЯ.pdf191.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.