Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1860
Title: Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів
Other Titles: Formation of punctuation skills of primary school pupils
Authors: Палихата, Елеонора Ярославівна
Keywords: пунктуація, розділові знаки, речення за метою висловлювання, однорідні члени речення, звертання, система вправ
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Палихата, Е. Я. Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів [Текст] / Е. Я. Палихата // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 143–145. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 145 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті йдеться про пізнавальну діяльність учителя й учнів над формуванням умінь розставляти розділові знаків у реченнях за метою висловлювання, з однорідними членами, звертаннями, у складних реченнях. Запропоновано систему вправ для засвоєння пунктуаційних норм учнями початкових класів. Ключові слова: пунктуація, розділові знаки, речення за метою висловлювання, однорідні члени речення, звертання, система вправ.
Description: The article deals with the cognitive activity of a teacher and students while forming skills to punctuate sentences according to the purpose of the utterance, homogeneous parts of the sentence, sentences with the address and complex sentences. The system of exercises for acquisition of punctuation norms by junior school students has been suggested. Key words: punctuation, punctuation marks, sentence according to the purpose of the utterance, homogeneous parts of the sentence, address, system of exercises.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1860
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.