Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРастопчина, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-04-22T08:24:50Z-
dc.date.available2015-04-22T08:24:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРастопчина, О. М. Діагностування у передбаченні результатів навчально-виховного процесу з природничо-математичних дисциплін [Текст] / О. М. Растопчина // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 162–164. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 164 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1867-
dc.descriptionThe rationale for diagnosing the natural-mathematical knowledge’s level of pupils and students based on the analysis of current research are presented in the article. The value of diagnosing for further prediction of learning outcomes is set. Key words: diagnosing of knowledge’s level, prediction of learning outcomes.uk
dc.description.abstractУ статті проводиться обґрунтування доцільності діагностування рівня розвитку природничо-математичних знань учнів і студентів на основі аналізу сучасних досліджень. Встановлюється значення діагностування для подальшого прогнозування результатів навчання. Ключові слова: діагностування рівня розвитку знань, прогнозування результатів навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдіагностування рівня розвитку знаньuk
dc.subjectпрогнозування результатів навчанняuk
dc.titleДіагностування у передбаченні результатів навчально-виховного процесу з природничо-математичних дисциплінuk
dc.title.alternativeDiagnostics in predicting the results of educational process in natural and mathematical sciencesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.