Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1867
Название: Діагностування у передбаченні результатів навчально-виховного процесу з природничо-математичних дисциплін
Другие названия: Diagnostics in predicting the results of educational process in natural and mathematical sciences
Авторы: Растопчина, Оксана Михайлівна
Ключевые слова: діагностування рівня розвитку знань, прогнозування результатів навчання
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Растопчина, О. М. Діагностування у передбаченні результатів навчально-виховного процесу з природничо-математичних дисциплін [Текст] / О. М. Растопчина // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 162–164. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 164 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проводиться обґрунтування доцільності діагностування рівня розвитку природничо-математичних знань учнів і студентів на основі аналізу сучасних досліджень. Встановлюється значення діагностування для подальшого прогнозування результатів навчання. Ключові слова: діагностування рівня розвитку знань, прогнозування результатів навчання.
Описание: The rationale for diagnosing the natural-mathematical knowledge’s level of pupils and students based on the analysis of current research are presented in the article. The value of diagnosing for further prediction of learning outcomes is set. Key words: diagnosing of knowledge’s level, prediction of learning outcomes.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1867
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.