Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1867
Title: Діагностування у передбаченні результатів навчально-виховного процесу з природничо-математичних дисциплін
Other Titles: Diagnostics in predicting the results of educational process in natural and mathematical sciences
Authors: Растопчина, Оксана Михайлівна
Keywords: діагностування рівня розвитку знань, прогнозування результатів навчання
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Растопчина, О. М. Діагностування у передбаченні результатів навчально-виховного процесу з природничо-математичних дисциплін [Текст] / О. М. Растопчина // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 162–164. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 164 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проводиться обґрунтування доцільності діагностування рівня розвитку природничо-математичних знань учнів і студентів на основі аналізу сучасних досліджень. Встановлюється значення діагностування для подальшого прогнозування результатів навчання. Ключові слова: діагностування рівня розвитку знань, прогнозування результатів навчання.
Description: The rationale for diagnosing the natural-mathematical knowledge’s level of pupils and students based on the analysis of current research are presented in the article. The value of diagnosing for further prediction of learning outcomes is set. Key words: diagnosing of knowledge’s level, prediction of learning outcomes.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1867
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.