Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1879
Title: Культура професійного педагогічного спілкування
Other Titles: Culture of professional pedagogical communication
Authors: Слюсар, Тетяна Антонівна
Keywords: професійне педагогічне спілкування, педагог, цілі спілкування, діалог, бесіда, комунікація
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Слюсар, Т. А. Культура професійного педагогічного спілкування [Текст] / Т. А. Слюсар // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 181–183. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 183 (3 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Проаналізовано особливості спілкування педагога зі студентами, критерії визначення діалогу, ознаки того, що у викладача є контакт зі студентами у процесі спілкування, а також чотири етапи комунікації, що становлять основу пе- дагогічної взаємодії. Досліджено значення професійного педа- гогічного спілкування викладача зі студентами. Ключові слова: професійне педагогічне спілкування, пе- дагог, цілі спілкування, діалог, бесіда, комунікація.
Description: The specificity of communication of a teacher with students has been analysed, as well as the criteria of dialog determination, of a sign that a teacher has a contact with students in the process of communication, have been defined. The four stages of communication, which make the basis forpedagogical co-operation. The value of professional pedagogical communication of a teacher with students has been considered. Key words: professional pedagogical communication, teacher, aims of communication, dialog, communicative, purpose of communication.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1879
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.