Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Оксана Сергіївна-
dc.date.accessioned2015-04-24T10:14:54Z-
dc.date.available2015-04-24T10:14:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТовканець, О. С. Готовність педагогів до роботи з важковиховуваними підлітками як умова профілактики девіантної поведінки [Текст] / О. С. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 212–215. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 215 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1902-
dc.descriptionRelevance of the article is the need for practical training of teachers to work with difficult children children. The problem of teacher preparedness to prevention of deviant behavior among adolescents has been considered. Formation of algorithm is justified by specialists skills of preventive work, as well as the skills of using various forms and methods of the work. The effective education strategies in the prevention activity of a teacher have been defined. The criteria of readiness: cognitive, emotional and volitional, process, activity have been considered. Key words: deviant behavior, prevention of deviations, the strategy of educational activity, readiness of teachers to prevention activities.uk
dc.description.abstractАктуальність статті полягає в необхідності прак- тичної підготовки педагога до роботи з важковиховуваними дітьми. Розглянуто проблему готовності педагога до про- філактики девіантної поведінки підлітків. Обґрунтовано ал- горитм формування у спеціалістів умінь і навичок організації профілактичної роботи, а також умінь і навичок використан- ня різних форм, засобів та способів цієї роботи. Узагальнено ефективні виховні стратегії у профілактичній діяльності педагога. Визначені критерії готовності:когнітивний, емо- ційно-вольовий, процесуальний, діяльнісний. Ключові слова: девіантна поведінка, профілактика деві- ацій, стратегії виховної діяльності, готовність педагога до профілактичної діяльностіuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдевіантна поведінкаuk
dc.subjectпрофілактика девіаційuk
dc.subjectстратегії виховної діяльностіuk
dc.subjectготовність педагога до профілактичної діяльностіuk
dc.titleГотовність педагогів до роботи з важковиховуваними підлітками як умова профілактики девіантної поведінкиuk
dc.title.alternativeReadiness of teachers to the work with maladjusted adolescents as a condition for the prevention of deviant behavioruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 27



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.