Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1902
Название: Готовність педагогів до роботи з важковиховуваними підлітками як умова профілактики девіантної поведінки
Другие названия: Readiness of teachers to the work with maladjusted adolescents as a condition for the prevention of deviant behavior
Авторы: Товканець, Оксана Сергіївна
Ключевые слова: девіантна поведінка, профілактика девіацій, стратегії виховної діяльності, готовність педагога до профілактичної діяльності
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Товканець, О. С. Готовність педагогів до роботи з важковиховуваними підлітками як умова профілактики девіантної поведінки [Текст] / О. С. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 212–215. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 215 (10 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність статті полягає в необхідності прак- тичної підготовки педагога до роботи з важковиховуваними дітьми. Розглянуто проблему готовності педагога до про- філактики девіантної поведінки підлітків. Обґрунтовано ал- горитм формування у спеціалістів умінь і навичок організації профілактичної роботи, а також умінь і навичок використан- ня різних форм, засобів та способів цієї роботи. Узагальнено ефективні виховні стратегії у профілактичній діяльності педагога. Визначені критерії готовності:когнітивний, емо- ційно-вольовий, процесуальний, діяльнісний. Ключові слова: девіантна поведінка, профілактика деві- ацій, стратегії виховної діяльності, готовність педагога до профілактичної діяльності
Описание: Relevance of the article is the need for practical training of teachers to work with difficult children children. The problem of teacher preparedness to prevention of deviant behavior among adolescents has been considered. Formation of algorithm is justified by specialists skills of preventive work, as well as the skills of using various forms and methods of the work. The effective education strategies in the prevention activity of a teacher have been defined. The criteria of readiness: cognitive, emotional and volitional, process, activity have been considered. Key words: deviant behavior, prevention of deviations, the strategy of educational activity, readiness of teachers to prevention activities.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1902
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.