Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19238
Title: Медико-біологічні та психолого-педагогічні проблеми фізичного виховання студентів
Other Titles: Biomedical and Psycho-Pedagogical Problems of Students Physical Education
Authors: Гузак, Олександра Юріївна
Keywords: фізичне виховання, педагогічні проблеми, студентська молодь, остеохондроз, шийний відділ хребта, реабілітація, лікувальна фізкультура, відновлювальний режим, поліклініка
Issue Date: 2014
Publisher: Сумський державний університет імені А. С. Макаренка
Citation: Гузак, О. Ю. Медико-біологічні та психолого-педагогічні проблеми фізичного виховання студентів [Текст] / О. Ю. Гузак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – № 2 (36). – С. 210–216.
Series/Report no.: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – № 2 (36).;
Description: У статті представлено аналіз медико-біологічних і психо-педагогічних аспектів фізичного виховання студентів у реабілітації хворих на остеохондроз шийного відділу хребта з симптомами психоемоційних розладів в умовах поліклініки. Проведені клініко-функціональні та психоневрологічні дослідження в динаміці підтвердили значення індивідуального підходу, детальності й етапності виконання кожної вправи з метою підвищення ефективності фізичної реабілітації та підтвердили значення фізичного виховання для формування в молоді переконання в необхідності рухової активності як невід’ємного чинника здорового способу життя й успішної життєдіяльності.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19238
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Medyko-biolohichni ta psykholoho-pedahohichni problemy.pdf550.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.