Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorКолодинський, Сергій Борисович-
dc.contributor.authorБілега, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-06-13T17:48:23Z-
dc.date.available2018-06-13T17:48:23Z-
dc.date.issued2018-04-24-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г. Інноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях/Колодинський С.Б., Брітченко І.Г., Білега Е.В.// Збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток маркетингової діяльності в умовах глобалізації" (м. Одеса, 24 квітня 2018 р.). - Одеса: ОДАБА, 2018. - С. 91-94. (ISBN 978-617-7195-64-0)uk
dc.identifier.isbn978-617-7195-64-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19714-
dc.descriptionВ статті розкриваються особливості інноваційного менеджменту у стратегічних маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність управління процесом дослідження сучасних ринків «софт-товарів», або легких товарів – патентів, ліцензій та ноу-хау з урахуванням сучасних інноваційних процесів. Вказується на необхідність застосування специфічного інноваційного менеджменту у пошуку, обробці, накопиченні та зберіганні сучасних інтелектуальних продуктів, які стають об’єктом та результатом сучасних науково-дослідних та дослідно-експериментальних робіт.uk
dc.description.abstractВ статті розкриваються особливості інноваційного менеджменту у стратегічних маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність управління процесом дослідження сучасних ринків «софт-товарів», або легких товарів – патентів, ліцензій та ноу-хау з урахуванням сучасних інноваційних процесів. Вказується на необхідність застосування специфічного інноваційного менеджменту у пошуку, обробці, накопиченні та зберіганні сучасних інтелектуальних продуктів, які стають об’єктом та результатом сучасних науково-дослідних та дослідно-експериментальних робіт.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеса: ОДАБАuk
dc.subjectінноваційний менеджментuk
dc.subjectстратегічні маркетингові дослідженняuk
dc.subjectінтелектуальні продуктиuk
dc.subjectнауково-дослідні процесиuk
dc.titleІнноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженняхuk
dc.title.alternativeІнноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженняхuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materali_konferencyi-24_04_2018-ODABA_кафедра маркетингу.pdfматеріали конференції2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.