Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19714
Название: Інноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях
Другие названия: Інноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Колодинський, Сергій Борисович
Білега, Олена Вікторівна
Ключевые слова: інноваційний менеджмент, стратегічні маркетингові дослідження, інтелектуальні продукти, науково-дослідні процеси
Дата публикации: 24-апр-2018
Издательство: Одеса: ОДАБА
Библиографическое описание: Брітченко І.Г. Інноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях/Колодинський С.Б., Брітченко І.Г., Білега Е.В.// Збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток маркетингової діяльності в умовах глобалізації" (м. Одеса, 24 квітня 2018 р.). - Одеса: ОДАБА, 2018. - С. 91-94. (ISBN 978-617-7195-64-0)
Краткий осмотр (реферат): В статті розкриваються особливості інноваційного менеджменту у стратегічних маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність управління процесом дослідження сучасних ринків «софт-товарів», або легких товарів – патентів, ліцензій та ноу-хау з урахуванням сучасних інноваційних процесів. Вказується на необхідність застосування специфічного інноваційного менеджменту у пошуку, обробці, накопиченні та зберіганні сучасних інтелектуальних продуктів, які стають об’єктом та результатом сучасних науково-дослідних та дослідно-експериментальних робіт.
Описание: В статті розкриваються особливості інноваційного менеджменту у стратегічних маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність управління процесом дослідження сучасних ринків «софт-товарів», або легких товарів – патентів, ліцензій та ноу-хау з урахуванням сучасних інноваційних процесів. Вказується на необхідність застосування специфічного інноваційного менеджменту у пошуку, обробці, накопиченні та зберіганні сучасних інтелектуальних продуктів, які стають об’єктом та результатом сучасних науково-дослідних та дослідно-експериментальних робіт.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19714
ISBN: 978-617-7195-64-0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materali_konferencyi-24_04_2018-ODABA_кафедра маркетингу.pdfматеріали конференції2.35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.