Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19714
Title: Інноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях
Other Titles: Інноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Колодинський, Сергій Борисович
Білега, Олена Вікторівна
Keywords: інноваційний менеджмент, стратегічні маркетингові дослідження, інтелектуальні продукти, науково-дослідні процеси
Issue Date: 24-Apr-2018
Publisher: Одеса: ОДАБА
Citation: Брітченко І.Г. Інноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях/Колодинський С.Б., Брітченко І.Г., Білега Е.В.// Збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток маркетингової діяльності в умовах глобалізації" (м. Одеса, 24 квітня 2018 р.). - Одеса: ОДАБА, 2018. - С. 91-94. (ISBN 978-617-7195-64-0)
Abstract: В статті розкриваються особливості інноваційного менеджменту у стратегічних маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність управління процесом дослідження сучасних ринків «софт-товарів», або легких товарів – патентів, ліцензій та ноу-хау з урахуванням сучасних інноваційних процесів. Вказується на необхідність застосування специфічного інноваційного менеджменту у пошуку, обробці, накопиченні та зберіганні сучасних інтелектуальних продуктів, які стають об’єктом та результатом сучасних науково-дослідних та дослідно-експериментальних робіт.
Description: В статті розкриваються особливості інноваційного менеджменту у стратегічних маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність управління процесом дослідження сучасних ринків «софт-товарів», або легких товарів – патентів, ліцензій та ноу-хау з урахуванням сучасних інноваційних процесів. Вказується на необхідність застосування специфічного інноваційного менеджменту у пошуку, обробці, накопиченні та зберіганні сучасних інтелектуальних продуктів, які стають об’єктом та результатом сучасних науково-дослідних та дослідно-експериментальних робіт.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19714
ISBN: 978-617-7195-64-0
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materali_konferencyi-24_04_2018-ODABA_кафедра маркетингу.pdfматеріали конференції2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.