Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1974
Назва: Розвиток інтернет-торгвлі в Україні: динаміка та вплив факторів
Інші назви: Development of internet commerce in Ukraine: dynamics and factors influencing
Автори: Валькова, Н.В.
Ключові слова: Інтернет-торгівля, Інтернет-магазини, функціональні можливості сайту
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Розвиток інтернет-торгвлі в Україні: динаміка та вплив факторів [Текст] / Н. В. Валькова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 2 (43). – С. 39–42. – Бібліогр.: с. 42 (11 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано динаміку розвитку Інтернет-торгівлі в Україні та визначено його характер. Здійснено аналіз обсягів Інтернет-торгівлі та загального роздрібного товарообороту країни. Досліджено ставлення споживачів до здійснення Інтернет-покупок та впливу ресурсів мережі Інтернет на вибір користувачів. За результатами досліджень визначено фактори впливу на розвиток Інтернет- торгівлі та функціональні можливості сайту, що впливають на дію цих факторів шляхом підсилення стимулюючих та нейтралізації стримуючих. Ключові слова: Інтернет-торгівля, Інтернет-магазини, функціональні можливості сайту.
Опис: The paper explores the dynamics of e-commerce in Ukraine and defined its character. The analysis of the volume of e-commerce and the total retail trade turnover of the country has been made. The author studied consumer attitudes to online shopping and influence of Internet resources to the decisions of users. According to research the factors influencing the development of e-commerce and functionality of website that affect the action of these factors by strengthening stimulating and neutralizing constraining ones. Keywords: E-commerce, Internet-shop, site functionality.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1974
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (43) - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ.pdf290.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.