Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2018-06-18T15:39:05Z-
dc.date.available2018-06-18T15:39:05Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Педагогічні засади використання оздоровчої аквааеробіки як засобу гідрореабілітації та корекції фізичного стану старшокласниць, які належать до спеціальних медичних груп / Л.О. Ляховець // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота»: зб.наук.пр. /Ред.кол.: Козубовська І.В. (гол.ред.) та ін. - Ужгород: Вид-во УжНУ "Говерла", 2018. - Вип. 1(42), Частина І, Частина ІІ. - С. 319 - 322.uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19753-
dc.description.abstractАктуальність проблеми полягає в тому, що незадовільний стан здоров'я сучасних школярів зумовлює необхідність пошуку нових підходів до залучення старшокласників із відхиленнями у стані здоров'я постійного або тимчасового характеру, котрі належать до спеціальних медичних груп, до активних занять фізичними вправами. Метою статті є доведення ефективності оздоровчої аквааеробіки як засобу фізичної реабілітації та корекції фізичного стану старшокласниць спеціальних медичних груп та педагогічної доцільності використання цього засобу у фізичному вихованні дівчат. У ході дослідження використано методи психологічного аналізу, тестування фізичної підготовленості (6 тестів), педагогічного експерименту, лікарсько-педагогічного контролю, методи математичної статистики. У статті авторка доводить, що одним із зазначених вище нових підходів є організація в навчальних закладах занять аквааеробікою, яка дозволяє використовувати унікальні властивості води. Її оздоровчо-реабілітаційний вплив забезпечують зміни рівня води, диференціація амплітуд, темпу, координаційної складності рухів, певний темп і ритм музики, чіткість рухів, розмаїття танцювально-гімнастичних комбінацій тощо. Результати проведеного дослідження, складовою якого була індивідуальна робота з дівчатами, підтвердили, що засоби оздоровчої аквааеробіки є ефективними для фізичної реабілітації, корекції фізичного стану та підвищення рівня фізичної підготовленості старшокласниць, які належать до спеціальних медичних груп.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота»uk
dc.subjectаквааеробікаuk
dc.subjectфізична реабілітаціяuk
dc.subjectфізичний станuk
dc.subjectдівчатаuk
dc.subjectстарший шкільний вікuk
dc.subjectспеціальні медичні групиuk
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ОЗДОРОВЧОЇ АКВААЕРОБІКИ ЯК ЗАСОБУ ГІДРОРЕАБІЛІТАЦІЇ ТА КОРЕКЦІЇ ФІЗИЧНОГО СТАНУ СТАРШОКЛАСНИЦЬ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУПuk
dc.title.alternativePEDAGOGICAL FOUNDATIONS OF THE USE OF HEALTH AQUAAEROBICS AS A MEANS OF HYDRO-REHABILITATION AND CORRECTION OF THE PHYSICAL STATE OF SENIOR SCHOOL GIRLS WHO BELONG TO THE SPECIAL MEDICAL GROUPSuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ляховець 2018.pdf278.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.