Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19753
Название: | ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ОЗДОРОВЧОЇ АКВААЕРОБІКИ ЯК ЗАСОБУ ГІДРОРЕАБІЛІТАЦІЇ ТА КОРЕКЦІЇ ФІЗИЧНОГО СТАНУ СТАРШОКЛАСНИЦЬ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУП |
Другие названия: | PEDAGOGICAL FOUNDATIONS OF THE USE OF HEALTH AQUAAEROBICS AS A MEANS OF HYDRO-REHABILITATION AND CORRECTION OF THE PHYSICAL STATE OF SENIOR SCHOOL GIRLS WHO BELONG TO THE SPECIAL MEDICAL GROUPS |
Авторы: | Ляховець, Лариса Олексіївна |
Ключевые слова: | аквааеробіка, фізична реабілітація, фізичний стан, дівчата, старший шкільний вік, спеціальні медичні групи |
Дата публикации: | июн-2018 |
Издательство: | Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» |
Библиографическое описание: | Ляховець Л.О. Педагогічні засади використання оздоровчої аквааеробіки як засобу гідрореабілітації та корекції фізичного стану старшокласниць, які належать до спеціальних медичних груп / Л.О. Ляховець // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота»: зб.наук.пр. /Ред.кол.: Козубовська І.В. (гол.ред.) та ін. - Ужгород: Вид-во УжНУ "Говерла", 2018. - Вип. 1(42), Частина І, Частина ІІ. - С. 319 - 322. |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальність проблеми полягає в тому, що незадовільний стан здоров'я сучасних школярів зумовлює необхідність пошуку нових підходів до залучення старшокласників із відхиленнями у стані здоров'я постійного або тимчасового характеру, котрі належать до спеціальних медичних груп, до активних занять фізичними вправами. Метою статті є доведення ефективності оздоровчої аквааеробіки як засобу фізичної реабілітації та корекції фізичного стану старшокласниць спеціальних медичних груп та педагогічної доцільності використання цього засобу у фізичному вихованні дівчат. У ході дослідження використано методи психологічного аналізу, тестування фізичної підготовленості (6 тестів), педагогічного експерименту, лікарсько-педагогічного контролю, методи математичної статистики. У статті авторка доводить, що одним із зазначених вище нових підходів є організація в навчальних закладах занять аквааеробікою, яка дозволяє використовувати унікальні властивості води. Її оздоровчо-реабілітаційний вплив забезпечують зміни рівня води, диференціація амплітуд, темпу, координаційної складності рухів, певний темп і ритм музики, чіткість рухів, розмаїття танцювально-гімнастичних комбінацій тощо. Результати проведеного дослідження, складовою якого була індивідуальна робота з дівчатами, підтвердили, що засоби оздоровчої аквааеробіки є ефективними для фізичної реабілітації, корекції фізичного стану та підвищення рівня фізичної підготовленості старшокласниць, які належать до спеціальних медичних груп. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19753 |
ISSN: | 2524-0609 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ляховець 2018.pdf | 278.31 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.