Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1984
Назва: Фінансові механізми захисту прав споживачів
Інші назви: Financial mechanisms for consumer protection
Автори: Лащак, В.В.
Ключові слова: захист прав споживачів, фінансовий механізм та важелі, імплементація
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Лащак, В. В. Фінансові механізми захисту прав споживачів [Текст] / В. В. Лащак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 2 (43). – С. 88–91. – Бібліогр.: с. 91 (6 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Захист прав споживачів у період інтеграційних процесів в умовах глобалізації економік є актуальною проблемою державного регулювання. Методологічні підходи захисту прав споживачів базуються на правових засадах оцінки дії, яка відбулась, здубільшого не беруться до уваги глибинні економічні передумови, які впливають на якісні та функціональні характеристики споживчих товарів та відповідно трансформуються в задоволення чи незадоволення споживацьких очікувань від придбаних товарів. Залежно від проходження товару в часовому просторі варто здійснити градацію захисту прав споживачів як певного контрольного процесу на попередній, поточний і подальший етапи з певними можливостями держави впливати на якісні та функціональні характеристики товарів. На кожному із таких етапів необхідно застосовувати певні фінансові важелі механізму захисту прав споживачів у межах спроектованих існуючих економічних теорій саморегуляції ринку та впливу на нього держави, за допомогою ринкових(конкурентних) та неринкових інструментів впливу на якість. Ключові слова: захист прав споживачів, фінансовий механізм та важелі, імплементація.
Опис: Consumer protection during the integration process in a globalized economy is an urgent problem of state regulation. Methodological approaches to consumer protection based on legal principles assessment actions that took place in most cases are not taken into account the underlying economic conditions that affect the quality and functional characteristics of consumer goods and transformed according to satisfaction or dissatisfaction of consumers' expectations of purchased items. Depending on the passage of goods in temporary space should make a ranking of consumer protection as a specific control process for the previous, current and subsequent phases with certain inherent capabilities of the state to influence the quality and functional characteristics of the goods. At each of these stages need to apply their specific financial leverage mechanism for consumer protection, designed within the existing economic theories of self-regulation of the market and the state's influence on the market, with the help of market (competitive) market instruments and no impact on quality. Keywords: consumer protection, financial mechanism and levers implementation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1984
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (43) - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФІНАНСОВІ МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ.pdf236.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.