Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorСерських, Надія Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-07-09T10:38:14Z-
dc.date.available2018-07-09T10:38:14Z-
dc.date.issued2018-06-11-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г. Концепція маркетингу в умовах цифрової економіки/Брітченко І.Г., Серських Н.С.//Тези міжнародної науково-практичної конференції "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування" (м. Мелітополь, 11-15 червня 2018 р.). - Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2018. - С. 427-429. (ISBN 978-966-558-2)uk
dc.identifier.isbn978-966-558-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19854-
dc.descriptionЗ появою Всесвітньої мережі, цифрової економіки та глобалізацією світових ринків маркетинг, як вид людської діяльності потерпів значних змін. Змінилися ключові канали комунікації зі споживачами, принципи проведення маркетингових досліджень, політика ціноутворення, послуги, й, найголовніше – поведінка споживачів. Головною задачею виробників стає привертання уваги до своєї продукції та створення лояльності клієнтів за допомогою новітніх технологій. Новий маркетинг – це персоніфікований маркетинг.uk
dc.description.abstractThe directions of the evolution of marketing have been determined from the moment of its appearance to modernity. The regularities of marketing transformation in the era of digital economy are researched. The concepts of "digital economy" and "internet marketing" are analyzed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарніuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 004.738:339;-
dc.subjectdigital economyuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectцифрова економікаuk
dc.titleКонцепція маркетингу в умовах цифрової економікиuk
dc.title.alternativeКонцепція маркетингу в умовах цифрової економікиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.