Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19854
Назва: Концепція маркетингу в умовах цифрової економіки
Інші назви: Концепція маркетингу в умовах цифрової економіки
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Серських, Надія Сергіївна
Ключові слова: digital economy, marketing, internet marketing, digital marketing, маркетинг, інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, цифрова економіка
Дата публікації: 11-чер-2018
Видавництво: Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г. Концепція маркетингу в умовах цифрової економіки/Брітченко І.Г., Серських Н.С.//Тези міжнародної науково-практичної конференції "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування" (м. Мелітополь, 11-15 червня 2018 р.). - Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2018. - С. 427-429. (ISBN 978-966-558-2)
Серія/номер: УДК 004.738:339;
Короткий огляд (реферат): The directions of the evolution of marketing have been determined from the moment of its appearance to modernity. The regularities of marketing transformation in the era of digital economy are researched. The concepts of "digital economy" and "internet marketing" are analyzed.
Опис: З появою Всесвітньої мережі, цифрової економіки та глобалізацією світових ринків маркетинг, як вид людської діяльності потерпів значних змін. Змінилися ключові канали комунікації зі споживачами, принципи проведення маркетингових досліджень, політика ціноутворення, послуги, й, найголовніше – поведінка споживачів. Головною задачею виробників стає привертання уваги до своєї продукції та створення лояльності клієнтів за допомогою новітніх технологій. Новий маркетинг – це персоніфікований маркетинг.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19854
ISBN: 978-966-558-2
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ_14-15.06.2018 (1).pdfтези8.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.