Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19854
Title: Концепція маркетингу в умовах цифрової економіки
Other Titles: Концепція маркетингу в умовах цифрової економіки
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Серських, Надія Сергіївна
Keywords: digital economy, marketing, internet marketing, digital marketing, маркетинг, інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, цифрова економіка
Issue Date: 11-Jun-2018
Publisher: Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні
Citation: Брітченко І.Г. Концепція маркетингу в умовах цифрової економіки/Брітченко І.Г., Серських Н.С.//Тези міжнародної науково-практичної конференції "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування" (м. Мелітополь, 11-15 червня 2018 р.). - Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2018. - С. 427-429. (ISBN 978-966-558-2)
Series/Report no.: УДК 004.738:339;
Abstract: The directions of the evolution of marketing have been determined from the moment of its appearance to modernity. The regularities of marketing transformation in the era of digital economy are researched. The concepts of "digital economy" and "internet marketing" are analyzed.
Description: З появою Всесвітньої мережі, цифрової економіки та глобалізацією світових ринків маркетинг, як вид людської діяльності потерпів значних змін. Змінилися ключові канали комунікації зі споживачами, принципи проведення маркетингових досліджень, політика ціноутворення, послуги, й, найголовніше – поведінка споживачів. Головною задачею виробників стає привертання уваги до своєї продукції та створення лояльності клієнтів за допомогою новітніх технологій. Новий маркетинг – це персоніфікований маркетинг.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19854
ISBN: 978-966-558-2
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.