Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19982
Title: Структурні компоненти системи професійної підготовленості майбутніх фахівців галузі 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія»
Other Titles: Structural components of the system of professional preparation of future specialists of the field 22 "Health care" of specialty 227 "Physical therapy, ergotherapy"
Authors: Сивохоп, Едуард Миколайович
Сивохоп, Ерік Едуардович
Степчук, Віктор Олександрович
Keywords: фізична терапія, охорона здоров’я, професійна діяльність, компоненти, підготовка
Issue Date: 2018
Citation: Сивохоп Е.М., Сивохоп Е.Е., Степчук В.О. Структурні компоненти системи професійної підготовленості майбутніх фахівців галузі 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / Е.М. Сивохоп, Е.Е. Сивохоп, В.О. Степчук // // Економіка і право охорони здоров’я. № 1 (7), 2018. - С. 32-35. - Бібліогр.: с. 34 (5 назв).
Series/Report no.: Економіка і право охорони здоров’я;
Abstract: Проведене дослідження дає можливість стверджувати, що з точки зору теорії системного підходу, у будь-якій професії існує власна система підготовки фахівців, яка складається з багатьох підсистем і в той же час – вона є підсистемою іншої системи більш високого порядку. Так, при підгогтовці фахівця спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», можна виділити цілісну систему підготовки, яка є водночас підсистемою системи національної освіти і має у своїй структурі власні підсистеми підготовки. Аналіз системи професійної підготовленості фахівців фізичної терапії, визначив найбільш значимі структурні компоненти цієї системи, якими є розумові здібності, психологічна підготовленість, фізична працездатність, мотивація до роботи, етика та культура поведінки. Ці компоненти слід розглядати як складові професійної підготовленості фізичних терапевтів. Ключові слова: фізична терапія, охорона здоров’я, професійна діяльність, компоненти, підготовка.
The carried out research allows to assert that from the point of view of the theory of the system approach, in any profession there is an own system of training specialists, which consists of many subsystems and at the same time – it is a subsystem of another system of a higher order. So, the specialist of specialty 227 "Physical therapy, ergotherapy" can identify an integrated system of training, which is simultaneously a subsystem of the national education system and has in its structure its own training subsystems. KEY WORDS: physical therapy, health care, professional activity, components, preparation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19982
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.