Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, В.О.-
dc.date.accessioned2018-09-11T07:36:01Z-
dc.date.available2018-09-11T07:36:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКрос-культурний менеджмент в реалізації стратегії розвитку міжнародних компаній [Текст] / В. О. Кравченко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 47-52. – бібліогр.: с.51(14 назв). – Рез.: англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20114-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду питань крос-культурного менеджменту в реалізації стратегії розвитку міжнародних компаній. У процесі дослідження визначено: авторські підходи щодо змісту сутності поняття «стратегія» та роль крос-культурного менеджменту. Проаналізовано погляди щодо значення крос-культурного менеджменту у створенні конкурентних переваг міжнародних компаній. Визначено вплив крос-культурного менеджменту на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Доведено вплив розмаїтості на ефективність крос-культурного менеджменту та обґрунтовано, що культурну розмаїтість треба використовувати як ресурс переваг міжнародної компанії, навчати персонал визнавати культурні розходження та використовувати їх для створення переваг своєї компанії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкрос-культурний менеджментuk
dc.subjectстратегія розвитку міжнародних компанійuk
dc.subjectрозмаїтістьuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпозитивний іміджuk
dc.titleКрос-культурний менеджмент в реалізації стратегії розвитку міжнародних компанійuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (51) - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.