Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20114
Назва: Крос-культурний менеджмент в реалізації стратегії розвитку міжнародних компаній
Автори: Кравченко, В.О.
Ключові слова: крос-культурний менеджмент, стратегія розвитку міжнародних компаній, розмаїтість, конкурентна перевага, конкурентоспроможність, позитивний імідж
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Крос-культурний менеджмент в реалізації стратегії розвитку міжнародних компаній [Текст] / В. О. Кравченко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 47-52. – бібліогр.: с.51(14 назв). – Рез.: англ.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розгляду питань крос-культурного менеджменту в реалізації стратегії розвитку міжнародних компаній. У процесі дослідження визначено: авторські підходи щодо змісту сутності поняття «стратегія» та роль крос-культурного менеджменту. Проаналізовано погляди щодо значення крос-культурного менеджменту у створенні конкурентних переваг міжнародних компаній. Визначено вплив крос-культурного менеджменту на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Доведено вплив розмаїтості на ефективність крос-культурного менеджменту та обґрунтовано, що культурну розмаїтість треба використовувати як ресурс переваг міжнародної компанії, навчати персонал визнавати культурні розходження та використовувати їх для створення переваг своєї компанії.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20114
Розташовується у зібраннях:2018 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (51)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.