Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБатьковець, Н.О.-
dc.contributor.authorБатьковець, Г.А.-
dc.date.accessioned2018-09-11T08:48:27Z-
dc.date.available2018-09-11T08:48:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКупівельна поведінка споживачів та її вплив на розвиток регіону [Текст] / Н. О. Батьковець, Г. А. Батьковець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 133-136. – бібліогр.: с.135(9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20127-
dc.description.abstractВ статі проаналізовано основні чинники формування купівельної поведінки потенційних споживачів, розглянуті базові мотиви прийняття рішення про здійснення купівлі товарів та послуг, проведено оцінку пріоритетних складових загальної моделі купівельної поведінки на основі дослідження демографічних, чинників, рівня платоспроможності населення регіону та обсягів купівлі товарів і послуг. Наведено класифікацію основних психотипів споживачів та їх характеристику.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкупівельна поведінкаuk
dc.subjectмотивuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectринок товарів та послугuk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.titleКупівельна поведінка споживачів та її вплив на розвиток регіонуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2018 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (51)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.