Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20127
Назва: Купівельна поведінка споживачів та її вплив на розвиток регіону
Автори: Батьковець, Н.О.
Батьковець, Г.А.
Ключові слова: купівельна поведінка, мотив, споживач, потреба, ринок товарів та послуг, регіон, сталий розвиток
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Купівельна поведінка споживачів та її вплив на розвиток регіону [Текст] / Н. О. Батьковець, Г. А. Батьковець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 133-136. – бібліогр.: с.135(9 назв).
Короткий огляд (реферат): В статі проаналізовано основні чинники формування купівельної поведінки потенційних споживачів, розглянуті базові мотиви прийняття рішення про здійснення купівлі товарів та послуг, проведено оцінку пріоритетних складових загальної моделі купівельної поведінки на основі дослідження демографічних, чинників, рівня платоспроможності населення регіону та обсягів купівлі товарів і послуг. Наведено класифікацію основних психотипів споживачів та їх характеристику.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20127
Розташовується у зібраннях:2018 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (51)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.