Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20127
Title: Купівельна поведінка споживачів та її вплив на розвиток регіону
Authors: Батьковець, Н.О.
Батьковець, Г.А.
Keywords: купівельна поведінка, мотив, споживач, потреба, ринок товарів та послуг, регіон, сталий розвиток
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Купівельна поведінка споживачів та її вплив на розвиток регіону [Текст] / Н. О. Батьковець, Г. А. Батьковець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 133-136. – бібліогр.: с.135(9 назв).
Abstract: В статі проаналізовано основні чинники формування купівельної поведінки потенційних споживачів, розглянуті базові мотиви прийняття рішення про здійснення купівлі товарів та послуг, проведено оцінку пріоритетних складових загальної моделі купівельної поведінки на основі дослідження демографічних, чинників, рівня платоспроможності населення регіону та обсягів купівлі товарів і послуг. Наведено класифікацію основних психотипів споживачів та їх характеристику.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20127
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (51) - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.