Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2018-09-11T20:04:42Z-
dc.date.available2018-09-11T20:04:42Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationІ.Г. Брітченко Банківський маркетинг: організація процесів інвестування: Автореферат дисертації кандидата економ. наук: 08.06.02. - ІЕПД НАН України-Донецьк, 1998. – 20 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20149-
dc.descriptionПроцес реформування економіки України в ринкову продовжує супроводжуватися падінням виробництва, бартеризацією розрахунків між підприємствами, неплатоспроможністю, зростанням простроченості позичкової заборгованості комерційних банків, зниженням ефективності діючих механізмів інвестування. У Республіканській книзі реєстрації банків, валютних бірж та інших фінансово-кредитних закладів значиться 229 банків, серед яких 14 банків - за участю зарубіжного капіталу (4,1% статутного фонду при нормативі 15%). В Україні діють 2284 філії комерційних банків. Одним з головних напрямків покращення економічного становища як комерційних банків, так і їх клієнтури, є формування банківського маркетингу на науково обгрунтованих засадах щодо дослідження ринку банківських послуг та фінансових інвестицій. Однак у провідних вчених та економістів-практиків немає поки спільної думки не тільки з питань застосування маркетингової структури в інвестиційній діяльності комерційних банків та банківської системи в цілому, але й визначенні маркетингу як концепції управління, його функцій, шляхів майбутнього розвитку і т.ін. На сьогодні відсутній чітко опрацьований понятійний апарат банківського маркетингу та організації процесів інвестування на його засадах.uk
dc.description.abstractПроцес реформування економіки України в ринкову продовжує супроводжуватися падінням виробництва, бартеризацією розрахунків між підприємствами, неплатоспроможністю, зростанням простроченості позичкової заборгованості комерційних банків, зниженням ефективності діючих механізмів інвестування. У Республіканській книзі реєстрації банків, валютних бірж та інших фінансово-кредитних закладів значиться 229 банків, серед яких 14 банків - за участю зарубіжного капіталу (4,1% статутного фонду при нормативі 15%). В Україні діють 2284 філії комерційних банків. Одним з головних напрямків покращення економічного становища як комерційних банків, так і їх клієнтури, є формування банківського маркетингу на науково обгрунтованих засадах щодо дослідження ринку банківських послуг та фінансових інвестицій. Однак у провідних вчених та економістів-практиків немає поки спільної думки не тільки з питань застосування маркетингової структури в інвестиційній діяльності комерційних банків та банківської системи в цілому, але й визначенні маркетингу як концепції управління, його функцій, шляхів майбутнього розвитку і т.ін. На сьогодні відсутній чітко опрацьований понятійний апарат банківського маркетингу та організації процесів інвестування на його засадах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІЕПД НАН України-Донецькuk
dc.subjectБАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГuk
dc.subjectІНВЕСТУВАННЯuk
dc.subjectТеоретичні основи організації банківського маркетингуuk
dc.subjectринкова поведінкаuk
dc.subjectринкове мисленняuk
dc.subjectоцінка платіжоспроможностіuk
dc.subjectаналіз платіжоспроможності підприємстваuk
dc.titleБанківський маркетинг: організація процесів інвестування: Автореферат дисертації кандидата економ. наук: 08.06.02uk
dc.title.alternativeБанківський маркетинг: організація процесів інвестування: Автореферат дисертації кандидата економ. наук: 08.06.02uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeАвторефератuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореф. Канд. дис. Бритченко И.Г..docxавтореферат60.31 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.