Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудар, Тарас Григорович-
dc.contributor.authorДудар, Володимир Тарасович-
dc.date.accessioned2018-09-18T07:54:11Z-
dc.date.available2018-09-18T07:54:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20216-
dc.description.abstractРозкрито сутність маркетингу органічної продукції, який вважається процесом управління, за допомогою якого виявляють, прогнозують і задовольняють потреби споживачів та суспільства у цілому в повноцінних продуктах для безпечного і здорового харчування людей, які виготовлені за органічними стандартами на засадах сталого розвитку і доходності агровиробництва, без створення загроз для довкілля. Здійснено аналіз динаміки ємності внутрішнього споживчого ринку органічних продуктів в Україні, обґрунтовано маркетингові інструменти для забезпечення ефективного позиціонування на ринку органічної агропродовольчої продукції. Доведено, що в сучасній концепції маркетингу органічної агропродовольчої продукції необхідна вдала комбінація маркетингових інструментів, яка б створювала можливості для найбільш повного задоволення потреб споживачів і в той же час забезпечувала реалізацію стратегічних цілей підприємства. Ключові слова: маркетинг органічної продукції, маркетингові інструменти, ринок органічної агропродовольчої продукції, ціна, розподіл продукції, просування продукції, персонал.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectмаркетинг органічної продукціїuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectринок органічної агропродовольчої продукціїuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectрозподіл продукціїuk
dc.subjectпросування продукціїuk
dc.subjectперсоналuk
dc.titleМаркетингові інструменти забезпечення позиціонування на ринку органічної продукціїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.