Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20216
Название: Маркетингові інструменти забезпечення позиціонування на ринку органічної продукції
Авторы: Дудар, Тарас Григорович
Дудар, Володимир Тарасович
Ключевые слова: маркетинг органічної продукції, маркетингові інструменти, ринок органічної агропродовольчої продукції, ціна, розподіл продукції, просування продукції, персонал
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Розкрито сутність маркетингу органічної продукції, який вважається процесом управління, за допомогою якого виявляють, прогнозують і задовольняють потреби споживачів та суспільства у цілому в повноцінних продуктах для безпечного і здорового харчування людей, які виготовлені за органічними стандартами на засадах сталого розвитку і доходності агровиробництва, без створення загроз для довкілля. Здійснено аналіз динаміки ємності внутрішнього споживчого ринку органічних продуктів в Україні, обґрунтовано маркетингові інструменти для забезпечення ефективного позиціонування на ринку органічної агропродовольчої продукції. Доведено, що в сучасній концепції маркетингу органічної агропродовольчої продукції необхідна вдала комбінація маркетингових інструментів, яка б створювала можливості для найбільш повного задоволення потреб споживачів і в той же час забезпечувала реалізацію стратегічних цілей підприємства. Ключові слова: маркетинг органічної продукції, маркетингові інструменти, ринок органічної агропродовольчої продукції, ціна, розподіл продукції, просування продукції, персонал.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20216
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ.pdf615.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.