Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалаченко, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorЗамрій, Оксана Миронівна-
dc.date.accessioned2018-10-03T08:11:56Z-
dc.date.available2018-10-03T08:11:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20384-
dc.description.abstractУ статті визначено основні тенденції розвитку санаторно-курортних закладів України, систематизовано основні негативні аспекти їхнього функціонування та окреслено ключові напрями необхідних змін. Узагальнено теоретичні основи щодо визначення сутності поняття «санаторно-курортний регіон», за показниками ресурсної місткості та спеціалізації наведено їх класифікацію. Запропоновано комплекс маркетингових стратегій розвитку санаторно-курортного закладу, який побудований, враховуючи принципи структурності та ієрархічності. Ключові слова: стратегія, санаторно-курортний заклад, курортний регіон, ієрархічність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectсанаторно-курортний закладuk
dc.subjectкурортний регіонuk
dc.subjectієрархічністьuk
dc.titleСтратегії розвитку санаторно-курортних закладів на регіональному ринкуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.