Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20384
Назва: Стратегії розвитку санаторно-курортних закладів на регіональному ринку
Автори: Галаченко, Олександр Олександрович
Замрій, Оксана Миронівна
Ключові слова: стратегія, санаторно-курортний заклад, курортний регіон, ієрархічність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні тенденції розвитку санаторно-курортних закладів України, систематизовано основні негативні аспекти їхнього функціонування та окреслено ключові напрями необхідних змін. Узагальнено теоретичні основи щодо визначення сутності поняття «санаторно-курортний регіон», за показниками ресурсної місткості та спеціалізації наведено їх класифікацію. Запропоновано комплекс маркетингових стратегій розвитку санаторно-курортного закладу, який побудований, враховуючи принципи структурності та ієрархічності. Ключові слова: стратегія, санаторно-курортний заклад, курортний регіон, ієрархічність.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20384
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ЗАКЛАДІВ.pdf571.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.