Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20404
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрієвська, Віра Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-04T07:06:47Z | - |
dc.date.available | 2018-10-04T07:06:47Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Андрієвська, В. М. Принцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Андрієвська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 11-14. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20404 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій на етапі трансформації початкової школи в процесі її інформатизації. Метою роботи стало обґрунтування й висвітлення шляхів реалізації принципу інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних техно- логій. Основу роботи склали теоретичні методи: аналіз і вивчення психолого-педагогічної, методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження; аналіз практик застосування іннова- ційних методик навчання, інноваційних освітніх рішень в початковій школі. Нами уточнено зміст і сутність принципу інноваційності; описано шляхи реалізації принципу інноваційності у процесі професійної підго- товки майбутнього учителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій. | uk |
dc.description.abstract | Работа посвящена проблеме подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий на этапе трансформации начальной школы в процессе ее информатизации. Цель работы: обоснование и освещение путей реализации принципа инновационности в подготовке будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий. Основу составили теоретические методы: анализ и изучение психолого-педагогической, методической и специальной литературы, информационных источников по проблеме исследования; анализ практик применения инновационных методик обучения, инновационных образовательных решений в начальной школе. Уточнены содержание и сущность принципа инновационности; описаны пути реализации принципа инновационности в процессе профессиональной подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | принцип інноваційності | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) | uk |
dc.subject | підготовка майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | принцип инновационности | uk |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | uk |
dc.subject | подготовка будущего учителя | uk |
dc.subject | начальная школа | uk |
dc.subject | the principle of innovation | uk |
dc.subject | information and communication technologies (ICT) | uk |
dc.subject | training of the future teacher | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.title | Принцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій | uk |
dc.title.alternative | Принцип инновационности в подготовке будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий | uk |
dc.title.alternative | The principle of innovation in the training of the future primary school teacher to use the ISTs | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Андрієвська Віра.pdf | 263.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.