Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрієвська, Віра Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-10-04T07:06:47Z-
dc.date.available2018-10-04T07:06:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАндрієвська, В. М. Принцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Андрієвська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 11-14.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20404-
dc.description.abstractРобота присвячена актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій на етапі трансформації початкової школи в процесі її інформатизації. Метою роботи стало обґрунтування й висвітлення шляхів реалізації принципу інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних техно- логій. Основу роботи склали теоретичні методи: аналіз і вивчення психолого-педагогічної, методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження; аналіз практик застосування іннова- ційних методик навчання, інноваційних освітніх рішень в початковій школі. Нами уточнено зміст і сутність принципу інноваційності; описано шляхи реалізації принципу інноваційності у процесі професійної підго- товки майбутнього учителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій.uk
dc.description.abstractРабота посвящена проблеме подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий на этапе трансформации начальной школы в процессе ее информатизации. Цель работы: обоснование и освещение путей реализации принципа инновационности в подготовке будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий. Основу составили теоретические методы: анализ и изучение психолого-педагогической, методической и специальной литературы, информационных источников по проблеме исследования; анализ практик применения инновационных методик обучения, инновационных образовательных решений в начальной школе. Уточнены содержание и сущность принципа инновационности; описаны пути реализации принципа инновационности в процессе профессиональной подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпринцип інноваційностіuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)uk
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителяuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectпринцип инновационностиuk
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk
dc.subjectподготовка будущего учителяuk
dc.subjectначальная школаuk
dc.subjectthe principle of innovationuk
dc.subjectinformation and communication technologies (ICT)uk
dc.subjecttraining of the future teacheruk
dc.subjectprimary schooluk
dc.titleПринцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологійuk
dc.title.alternativeПринцип инновационности в подготовке будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологийuk
dc.title.alternativeThe principle of innovation in the training of the future primary school teacher to use the ISTsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андрієвська Віра.pdf263.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.