Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20404
Назва: | Принцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій |
Інші назви: | Принцип инновационности в подготовке будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий The principle of innovation in the training of the future primary school teacher to use the ISTs |
Автори: | Андрієвська, Віра Михайлівна |
Ключові слова: | принцип інноваційності, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), підготовка майбутнього вчителя, початкова школа, принцип инновационности, информационно-коммуникационные технологии, подготовка будущего учителя, начальная школа, the principle of innovation, information and communication technologies (ICT), training of the future teacher, primary school |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Андрієвська, В. М. Принцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Андрієвська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 11-14. |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до
використання інформаційно-комунікаційних технологій на етапі трансформації початкової школи в процесі її
інформатизації. Метою роботи стало обґрунтування й висвітлення шляхів реалізації принципу інноваційності
у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних техно-
логій. Основу роботи склали теоретичні методи: аналіз і вивчення психолого-педагогічної, методичної та
спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження; аналіз практик застосування іннова-
ційних методик навчання, інноваційних освітніх рішень в початковій школі. Нами уточнено зміст і сутність
принципу інноваційності; описано шляхи реалізації принципу інноваційності у процесі професійної підго-
товки майбутнього учителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій. Работа посвящена проблеме подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий на этапе трансформации начальной школы в процессе ее информатизации. Цель работы: обоснование и освещение путей реализации принципа инновационности в подготовке будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий. Основу составили теоретические методы: анализ и изучение психолого-педагогической, методической и специальной литературы, информационных источников по проблеме исследования; анализ практик применения инновационных методик обучения, инновационных образовательных решений в начальной школе. Уточнены содержание и сущность принципа инновационности; описаны пути реализации принципа инновационности в процессе профессиональной подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20404 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Андрієвська Віра.pdf | 263.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.