Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20404
Title: Принцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій
Other Titles: Принцип инновационности в подготовке будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий
The principle of innovation in the training of the future primary school teacher to use the ISTs
Authors: Андрієвська, Віра Михайлівна
Keywords: принцип інноваційності, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), підготовка майбутнього вчителя, початкова школа, принцип инновационности, информационно-коммуникационные технологии, подготовка будущего учителя, начальная школа, the principle of innovation, information and communication technologies (ICT), training of the future teacher, primary school
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Андрієвська, В. М. Принцип інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Андрієвська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 11-14.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Робота присвячена актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій на етапі трансформації початкової школи в процесі її інформатизації. Метою роботи стало обґрунтування й висвітлення шляхів реалізації принципу інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних техно- логій. Основу роботи склали теоретичні методи: аналіз і вивчення психолого-педагогічної, методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження; аналіз практик застосування іннова- ційних методик навчання, інноваційних освітніх рішень в початковій школі. Нами уточнено зміст і сутність принципу інноваційності; описано шляхи реалізації принципу інноваційності у процесі професійної підго- товки майбутнього учителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Работа посвящена проблеме подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий на этапе трансформации начальной школы в процессе ее информатизации. Цель работы: обоснование и освещение путей реализации принципа инновационности в подготовке будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий. Основу составили теоретические методы: анализ и изучение психолого-педагогической, методической и специальной литературы, информационных источников по проблеме исследования; анализ практик применения инновационных методик обучения, инновационных образовательных решений в начальной школе. Уточнены содержание и сущность принципа инновационности; описаны пути реализации принципа инновационности в процессе профессиональной подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20404
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андрієвська Віра.pdf263.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.