Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20416
Назва: Роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної компетентності майбутніх економістів
Інші назви: Роль информационно-коммуникационных технологий в процессе формирования математической компетентности будущих экономистов
The role of informative and communicative technologies in the process of development of future economists' mathematical competence
Автори: Гусак, Людмила Петрівна
Левчук, Олена Володимирівна
Ключові слова: математична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, математична підготовка фахівців, професійна компетентність, професійна підготовка, математическая компетентность, информационно-коммуникационные технологии, профессиональная компетентность, математическая подготовка специалистов, профессиональная подготовка, mathematical competence, informative and communicative technologies, mathematics training of skilled workers, professional competence, vocational training
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гусак, Л. П. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної компетентності майбутніх економістів / Л. П. Гусак, О. В. Левчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 49-52.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність даної проблеми в умовах високого темпу переходу економіки на широке вико- ристання обчислювальної техніки і засобів телекомунікацій, необхідність системи вищої економічної освіти орієнтуватися на зміну вимог до професійно-математичної підготовки випускників економічних ЗВО, обумо- вили вибір теми статті. Мета статті полягає у визначенні ролі інформаційно-комунікаційних технологій у про- цесі формування математичної компетентності студентів економічних спеціальностей. Методи дослідження: теоретичні: аналіз педагогічної, психологічної та спеціальної літератури з метою обґрунтування необхідності формування математичної компетентності випускників економічних ЗВО; узагальнення результатів вітчиз- няних і зарубіжних досліджень із зазначеної проблеми; емпіричні: педагогічні спостереження, бесіди з ви- кладачами та студентами щодо використання інформаційних та комунікаційних технологій під час вивчення математичних дисциплін. Результати дослідження вказують на те, що саме цілеспрямоване формування у майбутніх економістів професійної математичної компетентності з використанням інформаційно-комуніка- ційних технологій забезпечить підвищення якості професійної підготовки конкурентоздатних фахівців, які необхідні на сучасному ринку праці.
Актуальность данной проблемы в условиях высокого темпа перехода экономики на широ- кое использование вычислительной техники и средств телекоммуникаций, необходимость системы высшего экономического образования ориентироваться на изменение требований к профессионально-математической подготовки выпускников экономических ЗВО, обусловили выбор темы статьи. Цель статьи заключается в определении роли информационно-коммуникационных технологий в процессе формирования математиче- ской компетентности студентов экономических специальностей. Методы исследования: торетические: анализ педагогической, психологической и специальной литературы с целью обоснования необходимости форми- рования математической компетентности выпускников экономических ЗВО; обобщение результатов отече- ственных и зарубежных исследований по данной проблеме; эмпирические: педагогические наблюдения, бе- седы с преподавателями и студентами по использованию информационных и коммуникационных технологий при изучении математических дисциплин. Результаты исследования указывают на то, что именно целена- правленное формирование у будущих экономистов профессиональной математической компетентности с ис- пользованием информационно-коммуникационных технологий обеспечит повышение качества профессио- нальной подготовки конкурентоспособных специалистов, которые необходимы на современном рынке труда. Ключевые слова: математическая компетентность, информационно-коммуникационные технологии, профессиональная компетентность, математическая подготовка специалистов, профессиональная подготовка.
The choice of the article’s subject has been determined by the urgency of the current issue within the conditions of the economy’s high tempo transference to wide usage of calculating technologies and telecommunication means and the necessity of higher economic education system to focus the alteration of demands to the professional mathematic training of the graduates of economic higher educational institutions. Accordingly, applying multifunctional mathematic software does not only asset the realization of the practical aspect of mathematics education but also contributes new possibilities to professional training of the specialists. The goal of the article is to identify the role of informational-communicational technologies in the process of mathematic competence development of economically specialized students. Research methods used: theoretical: analyzing pedagogic, psychologic and specialized literature in order to prove the necessity of developing mathematic competence of the graduates of economic higher educational institutions; summarizing the results of Ukrainian and foreign investigations concerning current problem; empirical: pedagogic observations, discussions with tutors and students regarding applications of informational and communicational technologies alongside learning mathematic subjects. The outcomes of the research verify that exclusively deliberate developing of professional mathematic competence of future economists with using informational-communicational technologies is able to enhance the quality of professional training of the competitive specialists, so indispensable for the modern labor market. Besides, it has been proved that forming professional mathematic competence is favorable for the ability to gain and to apply consciously in practice the competence complex, adopted by the Educational Standard of Higher Economic Education of Ukraine, as well as to motivate practically focused orientation of teaching-educational process of an economic higher educational institution.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20416
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусак Л., Левчук О..pdf233.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.