Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20417
Title: Методика формування гностичних умінь молодих педагогів засобами дистанційного навчання у період підвищення кваліфікації в системі післядипломної освіти
Other Titles: Методика формирования гностических умений молодых педагогов средствами дистанционного обучения в период повышения квалификации в системе последипломного образования
Methodology of formulation of gnostic abillities of young teachers by means of distance learning in the period of qualification improvement at in the system of postgraduate education
Authors: Дем’янчук, Олена Олексіївна
Адамович, Ірина Валентинівна
Keywords: гностичні уміння, умови формування, підвищення кваліфікації, дистанційне навчання, гностические умения, условия формирования, повышение квалификации, дистанционное обучение., gnostic skills, formation of conditions, improvement of qualification, distance learning
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Дем’янчук, О. О. Методика формування гностичних умінь молодих педагогів засобами дистанційного навчання у період підвищення кваліфікації в системі післядипломної освіти / О. О. Дем’янчук, І. В. Адамович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 53-58.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Статтю присвячено актуальній проблемі педагогічного становлення молодих педагогів. Вдо- сконалення процесу професійного становлення молодого вчителя вимагає не лише нових ефективних шляхів організації навчально-виховного процесу вищого педагогічного навчального закладу, але і перегляду струк- тури та змісту професійної освіти, професійної адаптації молодого педагога. Також, ураховуючи необхідність професійної ідентичності особистості і професії, компетентності та творчості, подальшого розвитку потребу- ють педагогічні вміння молодого вчителя, серед яких важливе місце займають гностичні. Метою статті є ви- світлення гностичного аспекту напрацювання умінь у професійно-педагогічній підготовці молодих педагогів на курсах підвищення кваліфікації системи ППО засобами дистанційного навчання. Для досягнення постав- леної мети і розв’язання визначеного завдання застосований теоретичний метод – аналіз наукової літерату- ри, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, класифікація, теоретико-структурне моделювання для визначення понятійного апарату, обґрунтування основних положень досліджуваної проблеми й структурне моделювання формування гностичних умінь засобами дистанційного навчання. умови формування педагогіч- них умінь молодого педагога, а саме його гностичних умінь у процесі підвищення кваліфікації. Визначаються можливості та перспективи запровадження керованого дистанційного етапу для підвищення ефективності освітнього процесу молодих педагогів на курсах підвищення кваліфікації в системі післядипломної педаго- гічної освіти.
Статья посвящена актуальной проблеме педагогического становления молодых педагогов. Совершенствование процесса профессионального становления молодого учителя требует не только новых эффективных путей организации учебно-воспитательного процесса высшего педагогического учебного за- ведения, но и пересмотра структуры и содержания профессионального образования, профессиональной адаптации молодого педагога. Также, учитывая необходимость профессиональной идентичности личности и профессии, компетентности и творчества, дальнейшего развития требуют педагогические умения молодого учителя, среди которых важное место занимают гностические. Целью статьи является освещение гностиче- ского аспекта наработки умений в профессионально-педагогической подготовке молодых педагогов на кур- сах повышения квалификации системы ПВО средствами дистанционного обучения. Для достижения постав- ленной цели и решения определенного задания применен теоретический метод - анализ научной литературы, синтез, обобщение, сравнение, систематизация, классификация, теоретико-структурное моделирование для определения понятийного аппарата, обоснование основных положений исследуемой проблемы и структур- ное моделирование формирования гностических умений средствами дистанционного обучения. Определены возможности и перспективы внедрения управляемого дистанционного этапа для повышения эффективности образовательного процесса молодых педагогов на курсах повышения квалификации в системе последиплом- ного педагогического образования.
The article is devoted to the actual problem of pedagogical formation of young teachers. The improvement of the process of professional formation of a young teacher requires not only new effective ways of organizing the educational process of higher pedagogical educational institutions, but also revision of the structure and content of vocational education, professional adaptation of a young teacher. Also, taking into account the need of the professional identity of the person and profession, competence and creativity, the young teachers need pedagogical skills, among which the gnostic skills occupy are very important an place. The purpose of the article is to highlight the gnostic aspect of developing of skills in vocational and pedagogical training of young teachers in advanced training courses for air defense systems by means of distance learning. To achieve the set goal theoretical method has been used − the analysis of scientific literature, synthesis, generalisation, comparison, systematization, classification, theoretical and structural modeling for the definition of the conceptual apparatus, the substantiation of the basic positions of the problem under study and the structural modeling of the formation of the gnostic skills of distance learning means.The conditions of formation of pedagogical skills of a young teacher, namely, his gnostic skills in the process of professional development, are considered. The possibilities and prospects for the implementation of a managed distance step for improving the educational process of young teachers at advanced training courses in the system of postgraduate pedagogical education are determined.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20417
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дем’янчук О., Адамович І..pdf275.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.