Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20431
Назва: Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до розвитку творчого потенціалу дітей 5-6 років
Інші назви: Организационно-педагогические условия подготовки будущих специалистов дошкольного образования к развитию творческого потенциала детей 5-6 лет
Organisational and pedagogical conditions for training of future specialists on preschool education for the development of creative potential of 5-6 years−old children
Автори: Іщенко, Людмила Валентинівна
Ключові слова: організаційно-педагогічні умови, творча особистість, творчий потенціал, старші дошкільники., организационно-педагогические условия, творческая личность, творческий потенциал, старшие дошкольники, organizational and pedagogical conditions, creative personality, creative potential, senior preschool children
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Іщенко, Л. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до розвитку творчого потенціалу дітей 5-6 років / Л. В. Іщенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 82-86.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх фахівців до розвитку творчого потенціалу дітей дошкільного віку. Мета статті полягає у розкритті організаційно-педагогічних умов підготовки майбут- ніх вихователів до розвитку творчого потенціалу старших дошкільників. Методи дослідження: проектування – виокремлення педагогічних умов підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності з творчими дітьми. Організаційно-педагогічні умови розглядаємо як сукупність необхідних обставин, що забезпечують ефективність підготовки майбутніх вихователів до розвитку творчого потенціалу старших дошкільників у вищому навчальному закладі. Виокремлено та обґрунтовано такі організаційно-педагогічні умови: позитивна мотивація студентів до розвитку творчого потенціалу дитини 5-6 років; забезпечення міжпредметних зв’язків та інтеграції змісту навчання у професійній підготовці майбутнього вихователя; створення освітньо-креатив- ного середовища освітнього процесу в закладах вищої освіти для майбутніх фахівців із розвитку творчого потенціалу дітей 5-6 років.
В статье освещена проблема подготовки будущих специалистов к развитию творческого по- тенциала детей дошкольного возраста. Цель статьи заключается в раскрытии организационно-педагогиче- ских условий подготовки будущих воспитателей к развитию творческого потенциала старших дошкольников. Методы исследования: проектирование − выделение педагогических условий подготовки будущего специ- алиста к профессиональной деятельности с творческими детьми. Организационно-педагогические условия рассматриваем как совокупность необходимых обстоятельств, обеспечивающих эффективность подготовки будущих воспитателей к развитию творческого потенциала старших дошкольников в высшем учебном заве- дении. Выделены и обоснованы следующие организационно-педагогические условия: положительная моти- вация студентов к развитию творческого потенциала ребенка 5-6 лет; обеспечение межпредметных связей и интеграции содержания обучения в профессиональной подготовке будущего воспитателя; создание креатив- ной среды образовательного процесса в учреждениях высшего образования для будущих специалистов по развитию творческого потенциала детей 5-6 лет.
The article deals with the problem of training of future specialists for the development of creative potential of children of preschool age. The purpose of the paper is to uncover the organizational and pedagogical conditions for the training of future educators for the development of the creative potential of senior preschool children. Methods of research: designing − distinguishing pedagogical conditions for preparing a future specialist for professional activity with creative children. Organizational and pedagogical conditions are considered as a set of necessary circumstances that ensure the effectiveness of training future educators for the development of creative potential of senior preschool children in a higher educational institution. The following organizational and pedagogical conditions are distinguished and substantiated: positive motivation of students for the development of creative potential of a child of 5-6 years; providing inter-subject links and integrating the content of training in the training of the future educator; creation of educational and creative environment of educational process in institutions of higher education for future specialists on development of creative potential of children 5-6 years. In order to carry out the training of future teachers for the development of creative potential of senior preschool children and the introduction of a pedagogical condition regarding the positive motivation of students for the specified type of activity, verification of its effectiveness, the following stages are envisaged: development of a set of methods and techniques, educational and professional tasks, aimed at the development of value-motivational sphere, value attitude of future educators to the child as a subject of professional interaction; development of methodical methods of emotional influence on the development of positive motivation of students to develop the creative potential of children of the senior preschool age.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20431
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко Л..pdf287.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.