Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20438
Title: Методика використання ігрових симуляторів для формування професійних м'яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів
Other Titles: Использование игрового симулятора simse как средства формирования профессиональных мягких компетентностей будущих инженеров- программистов
Using simse game simulator as a tool for creating professional soft competencies for future engineers-programmers
Authors: Концедайло, Валерій Валерійович
Keywords: ігровий симулятор, симуляція, інженери-програмісти, формування, компетентності, професійні м’які компетентності, игровой симулятор, симуляция, инженери-программисты, формирования, формирования, компетентности, профессиональные мягкие компетентности, game simulator, simulation, programmer engineers, formation, competence, professional soft competencies
Issue Date: 2018
Citation: Концедайло, В. В. Методика використання ігрових симуляторів для формування професійних м'яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів / В. В. Концедайло // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 105-108.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: м’якими компетентностями в учасників проектів, у тому числі в інженерів-програмістів. Мета статті: описати методику використання ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетент- ностей майбутніх інженерів-програмістів. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, порівняння, класифіка- ція, систематизація, узагальнення) – для встановлення сутності та структури професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. В статті уточнено поняття «професійні м’які компетентності майбутніх інженерів-програмістів», «ігровий симулятор», «ігрова симуляція». З’ясовано, чому наявність таких компете- ностей є важливим для майбутньої професійної діяльності інженерів-програмістів. Запропоновано авторську методику використання ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбут- ніх інженерів-програмістів, розглянуто та описано її окремі компоненти: мета, зміст, засоби, форми та мето- ди. Описано основні методи в межах даної методики: метод проектів, адаптивне навчання, симуляційне на- вчання, моделювання ситуацій, тестування. Охарактеризовано кожен з перелічених методів. Розглянуто різні форми організації роботи студентів у межах даної методики: тренінги, практичні заняття, самостійна робота, консультації, тести, залік. Обґрунтовано, які саме професійні м’які компетентності формуються при вивченні дисципліни «Професійна практика програмної інженерії».
Основным фактором неудачного завершения ПРПЗ является отсутствие или низкий уровень владения профессиональными м’якимы компетенциями у участников проектов, в том числе у инженеров-про- граммистов. Цель статьи: описать методику использования игровых симуляторов для формирования профес- сиональных мягких компетенций будущих инженеров-программистов. Методы исследования: теоретические (анализ, сравнение, классификация, систематизация, обобщение) - для установления сущности и структуры профессиональных компетенций будущих инженеров-программистов. В статье уточнено понятие «професси- ональные мягкие компетентности будущих инженеров-программистов», «игровой симулятор», «игровая си- муляция». Выяснено, почему наличие таких компетеностей важно для будущей профессиональной деятель- ности инженеров-программистов. Предложена авторская методика использования игровых симуляторов для формирования профессиональных мягких компетенций будущих инженеров-программистов, рассмотрены и описаны ее отдельные компоненты: цель, содержание, средства, формы и методы. Описаны основные методы в рамках данной методики: метод проектов, адаптивное обучение, симуляционных обучения, моделирова- ния ситуаций, тестирование. Охарактеризованы каждый из перечисленных методов. Рассмотрены различные формы организации работы студентов в рамках данной методики: тренинги, практические занятия, самостоя- тельная работа, консультации, тесты, зачет. Обосновано, какие именно профессиональные мягкие компетент- ности формируются при изучении дисциплины «Профессиональная практика программной инженерии».
The purpose of this article is to use the example simse game simulator on practical lessons from the «Professional Programming Engineering Practice» to show which professional soft competencies the future engineer-programmers are developing. Research methods used: theoretical (analysis, comparison, classification, systematization, generalisation) − for studying scientific literature on the problem of research, establishing the essence and structure of the professional competencies of future engineers-programmers. This article clarifies the concept of «professional soft competencies of future engineer programmers», «game simulator», «game simulation». Some competencies are given to professional softwares. It is explained why the availability of such competencies is important for the future professional activity of program engineers. The author’s technique of using gaming simulators for forming professional soft competencies of future engineer programmers is proposed, and its separate components are considered and described: purpose, content, means, forms and methods. The main methods within this method are described: project method and adaptive learning, simulation training and situation modelling, and testing. Each of these methods is described in the article. Different forms of organization of work of students are considered in the framework of this methodology: trainings, practical classes, independent work, consultations, tests. The use of SimSe Simulator on practical classes as a means of forming professional soft competencies of future engineer programmers is considered. It is grounded which professional soft competencies are formed when studying the discipline «Professional practice of software engineering» using SimSe game simulator. Key words: game simulator, simulation, programmer engineers, formation, competence, professional soft competencies
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20438
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Концедайло В..pdf275.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.