Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20466
Назва: Деміфологізація історії туристичних об’єктів – важливий чинник екскурсійної роботи
Автори: Гаврилко, Петро Петрович
Тімко, Мирон Іванович
Ключові слова: деміфологізація, кластер, Верхнє Потисся, замки, сакральні будови, туристичні атракції, туристично-рекреаційний потенціал
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті наголошується на необхідності прискореного розвитку туристичної галузі регіону Верхнього Потисся Закарпатської області, який має значний туристично-рекреаційний потенціал та зручне географічне розташування. Робиться невеличкий екскурс у передісторію розвитку галузі, підкреслюється, що деякі туристичні об’єкти отримали визнання ЮНЕСКО. Наукове дослідження регіону Верхнього Потисся потрібно продовжити і надалі у міжнародній співпраці, а результати мали б ґрунтовно підтвердити «європейськість» його розвитку у руслі тренду світової історії. Необхідно нагально очистити туристичні атракції від нашарувань історичних міфів та ідеологій, які мають місце, на жаль, не тільки в численних краєзнавчих публікаціях з претензією на історичність, але і у деяких новітніх навчальних посібниках для студентів вузів. Ключові слова: деміфологізація, кластер, Верхнє Потисся, замки, сакральні будови, туристичні атракції, туристично-рекреаційний потенціал.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20466
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДЕМІФОЛОГІЗАЦІЯ ІСТОРІЇ ТУРИСТИЧНИХ ОБ’ЄКТІВ.pdf604.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.