Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДомище-Медяник, Алла Михайлівна-
dc.contributor.authorКляп, Михайло Петрович-
dc.date.accessioned2018-10-08T07:24:04Z-
dc.date.available2018-10-08T07:24:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20467-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальність і необхідність вивчення інноваційних процесів в туристичній індустрії як важливого індикатора розвитку туризму в сучасних ринкових умовах господарювання. Сформульовано та обгрунтовано напрями впровадження інноваційних технологій в індустрію гостинності України. Проведено дослідження та обгрунтування принципів інновацій у туризмі та процесів застосування новітніх послуг: Sleepbox, цифрових технологій мультимедіа Digital Signage, нової технології «Телепорт» від готельної мережі «Marriott». Запропоновано окремі шляхи покращення сервісної економіки. Ключові слова: новації, інноваційні процеси, туристична індустрія, готельно-ресторанний бізнес, інформаційні технології, геотаргетування, еко-концепція.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectноваціїuk
dc.subjectінноваційні процесиuk
dc.subjectтуристична індустріяuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectгеотаргетуванняuk
dc.subjectеко-концепціяuk
dc.titleІнноваційні процеси в туристичній галузіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ.pdf919.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.