Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20467
Назва: Інноваційні процеси в туристичній галузі
Автори: Домище-Медяник, Алла Михайлівна
Кляп, Михайло Петрович
Ключові слова: новації, інноваційні процеси, туристична індустрія, готельно-ресторанний бізнес, інформаційні технології, геотаргетування, еко-концепція
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальність і необхідність вивчення інноваційних процесів в туристичній індустрії як важливого індикатора розвитку туризму в сучасних ринкових умовах господарювання. Сформульовано та обгрунтовано напрями впровадження інноваційних технологій в індустрію гостинності України. Проведено дослідження та обгрунтування принципів інновацій у туризмі та процесів застосування новітніх послуг: Sleepbox, цифрових технологій мультимедіа Digital Signage, нової технології «Телепорт» від готельної мережі «Marriott». Запропоновано окремі шляхи покращення сервісної економіки. Ключові слова: новації, інноваційні процеси, туристична індустрія, готельно-ресторанний бізнес, інформаційні технології, геотаргетування, еко-концепція.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20467
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ.pdf919.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.