Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалачова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorТютюк, Едіта Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-10-08T10:05:18Z-
dc.date.available2018-10-08T10:05:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20482-
dc.description.abstractУ статті досліджено категоріальний апарат, що характеризує конкурентоспроможність на ринку туристичних послуг, з урахуванням особливостей формування цього ринку, складу його учасників та факторів конкуренції. У процесі дослідження дійшли висновку, що на загальний рівень конкурентоспроможності впливає саме туристичний продукт як комплекс туристичних послуг, а його конкурентоспроможність необхідно розглядати в контексті підвищення конкурентоспроможності туристичного кластеру як комплексу виробників туристичних послуг та туристичної дестинації з точки зору підтримання та посилення своєї позиції на ринку через спільне використання ресурсів. Ключові слова: конкурентоспроможність, ринок туристичних послуг, туристична послуга, туристичний продукт, туристичний кластер, туристична дестинаціяuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectринок туристичних послугuk
dc.subjectтуристична послугаuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjectтуристичний кластерuk
dc.subjectтуристична дестинаціяuk
dc.titleАналіз категоріального апарату, що визначає конкурентоспроможність туристичних послугuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АНАЛІЗ КАТЕГОРІАЛЬНОГО АПАРАТУ.pdf646.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.