Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20482
Назва: Аналіз категоріального апарату, що визначає конкурентоспроможність туристичних послуг
Автори: Калачова, Ірина Володимирівна
Тютюк, Едіта Михайлівна
Ключові слова: конкурентоспроможність, ринок туристичних послуг, туристична послуга, туристичний продукт, туристичний кластер, туристична дестинація
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено категоріальний апарат, що характеризує конкурентоспроможність на ринку туристичних послуг, з урахуванням особливостей формування цього ринку, складу його учасників та факторів конкуренції. У процесі дослідження дійшли висновку, що на загальний рівень конкурентоспроможності впливає саме туристичний продукт як комплекс туристичних послуг, а його конкурентоспроможність необхідно розглядати в контексті підвищення конкурентоспроможності туристичного кластеру як комплексу виробників туристичних послуг та туристичної дестинації з точки зору підтримання та посилення своєї позиції на ринку через спільне використання ресурсів. Ключові слова: конкурентоспроможність, ринок туристичних послуг, туристична послуга, туристичний продукт, туристичний кластер, туристична дестинація
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20482
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ КАТЕГОРІАЛЬНОГО АПАРАТУ.pdf646.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.