Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20489
Назва: Фактори та механізм регулювання діяльності підприємств на ринку соняшнику
Автори: Шарковська, Світлана Вікторівна
Ключові слова: державне регулювання, механізм, підприємство, принципи, розвиток, ринок, фактори
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто умови регулювання діяльності підприємств на ринку соняшнику, яка повинна здійснюватися через ринковий механізм регулювання, державне регулювання та економічний механізм підприємства. Визначено фактори впливу на механізм регулювання ринку соняшнику, які поділяються на дві групи: фактори опосередкованого та фактори прямого впливу. Фактори прямого впливу поділяються на внутрішні, що залежать від функціонування ринку соняшнику та продукції переробки в середині країни, та зовнішні, які визначаються загальносвітовими тенденціями цього ринку. Проаналізовано основні принципи регулювання діяльності підприємств на ринку соняшнику. Ключові слова: державне регулювання, механізм, підприємство, принципи, розвиток, ринок, фактори.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20489
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАКТОРИ ТА МЕХАНІЗМ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ.pdf598.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.