Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20577
Назва: Дидактичні можливості соціальних мереж для вищих аграрних навчальних закладів
Інші назви: Дидактические возможности социальных сетей для высших аграрных учебных заведений
Didactic possibilities of social networks for higher agricultural educational institutions
Автори: Смілянець, Олена Генадіївна
Ключові слова: соціальні мережі, дидактичні можливості, навчальний процес, Інтернет, аграрний університет, социальные сети, дидактические возможности, учебный процесс, Интернет, аграрный университет, social networks, didactic opportunities, educational process, Internet, agrarian university
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Смілянець, О. Г. Дидактичні можливості соціальних мереж для вищих аграрних навчальних закладів / О. Г. Смілянець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 222-225.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження обумовлена необхідністю розв’язання суперечності між тим, що со- ціальні мережі широко використовуються молоддю і тим, що вони майже не застосовуються в навчальному процесі у вищих аграрних закладах України. Метою статті є розгляд, аналіз та обґрунтування дидактичних можливостей соціальних мереж для навчального процесу у вищих навчальних аграрних закладах, розгляд сфери застосування віртуальних товариств для університетів, переваги та недоліки використання їх в освіті. Методи дослідження: аналіз науково-педагогічної літератури та інтернет-ресурсів, бесіди та інтерв’ювання викладачів університету та студентів, узагальнення педагогічного досвіду. Доведена необхідність викорис- тання соціальних мереж в освітньому процесі вищих навчальних закладів; розглянуто дидактичні можливос- ті, переваги та труднощі використання соціальних мереж для навчального процесу в аграрних університетах; проаналізовано досвід та сучасний стан використання соціальних мереж у вищих аграрних навчальних за- кладах; запропоновані перспективні напрямки використання соціальних мереж в освіті та заходи для по- кращення та полегшення впровадження інструментів соціальних мереж в освітній процес у вищих аграрних навчальних закладах.
Актуальность исследования обусловлена необходимостью разрешения противоречия между тем, что социальные сети широко используются молодежью и тем, что они почти не применяются в учебном процессе в высших аграрных заведениях Украины. Цель статьи: рассмотрение, анализ и обоснование дидак- тических возможностей социальных сетей для учебного процесса в высших учебных аграрных заведениях, рассмотрение сферы применения виртуальных сообществ для университетов, преимущества и недостатки использования в образовании. Методы исследования: анализ научно-педагогической литературы и Интернет- ресурсов, беседы и интервью преподавателей университета и студентов, обобщение педагогического опыта. Доказана необходимость использования социальных сетей в образовательном процессе высших учебных за- ведений; рассмотрены дидактические возможности, преимущества и трудности использования социальных сетей для учебного процесса в аграрных университетах; проанализирован опыт и современное состояние использования социальных сетей в высших аграрных учебных заведениях; предложены перспективные на- правления использования социальных сетей в образовании и меры по улучшению и облегчения внедрения инструментов социальных сетей в образовательный процесс в высших аграрных учебных заведениях.
The article deals with the problem of modern education in higher agricultural educational institutions as the necessity and expediency of using social networks in the educational process. The relevance of the study is due to the need to resolve the contradiction between the fact that social networks are widely used by young people and that they are almost not used in the educational process in higher agricultural institutions of Ukraine. The purpose of this article is to consider, analyze and substantiate the didactic possibilities of social networks for the educational process in higher educational agrarian institutions. Research methods used: analysis of scientific and pedagogical literature and Internet resources, interviews and interviews of university lecturers and students generalizing pedagogical experience. The didactic possibilities of social networks should include the fact that the use of social networks can give the educational process more interactivity, positively affect the results of cognitive activity of students, become an effective means to increase the motivation and quality of learning, the organization of teamwork of students, the implementation of joint project activities, individualized virtual learning student's space. Social networks can also be used as a means of distributing educational material. The article proves the necessity of using social networks in the educational process of higher educational establishments; the pedagogical possibilities, advantages and difficulties of using social networks for educational process in agrarian universities are considered; promising directions of the use of social networks in education are proposed and measures to improve and facilitate the implementation of social networking tools in the educational process in higher agricultural educational institutions.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20577
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смілянець О..pdf259.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.