Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20655
Title: Виховання у майбутніх вчителів вольових якостей засобами фізичного виховання як основи формування їх професійно-особистісних компетентностей
Other Titles: Воспитание у будущих учителей волевых качеств средствами физического воспитания как основа формирования их профессионально-личностного компетентности
Developing in future teachers of volatile qualities by means of physical education as a basis of formation of their professional-personal compatibility
Authors: Веселовський, Анатолій Петрович
Веселовська, Олена Миколаївна
Keywords: фізична культура, професійна підготовка, особистісні якості, вольові якості, засоби і методи фізичної культури, физическая культура, профессиональная подготовка, личностные качества, волевые качества, средства и методы физической культуры, physical culture, vocational training, personal qualities, volitional qualities, means and methods of physical culture
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Веселовський, А. П. Виховання у майбутніх вчителів вольових якостей засобами фізичного виховання як основи формування їх професійно-особистісних компетентностей / А. П. Веселовський, О. М. Веселовська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 288-291.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність проблеми полягає у підвищенні вимог до якості сучасної освіти яка зумовлює необхідність підвищення ефективності процесу професійної підготовки в вузах. Метою статті є формування особистісних і вольових якостей студентів необхідних у майбутній професійній діяльності. Методи дослі- дження: емпіричні методи: спостереження, опитування, анкетування, практичні тести з метою визначення розвитку у студентів основних вольових якостей в процесі занять фізичною культурою. Анкета, запропо- нована студентам, дозволяє виявити ступінь сформованості у студентів вольового компонента теоретично, а практичні тести показують результати сформованості даних якостей. Результати дослідження: проведена робота по оцінці формування вольових і особистісних якостей дозволяє зробити висновок про недостатній мірі сформованості вольового компонента, а також відсутність у студентів розуміння користі від занять фізич- ною культурою для оптимізації фізичного і психофізіологічного стану студентів необхідного для майбутньої професійної діяльності.
Актуальность проблемы заключается в повышении требований к качеству современного об- разования обуславливающей необходимость повышения эффективности процесса профессиональной подго- товки в вузах. Целью статьи является формирование личностных и волевых качеств студентов необходимых в будущей профессиональной деятельности. Методы исследования: эмпирические методы: наблюдение, опрос, анкетирование, практические тесты с целью определения развития у студентов основных волевых качеств в процессе занятий физической культурой производилось в результате исследовательской работы, которая включала в себя следующие. Предложенная студентам анкета, позволяет выявить степень сформированно- сти у студентов волевого компонента теоретически, а практические тесты показывают результаты сформи- рованности данных качеств. Результаты исследования: проведена работа по оценке формирования волевых и личностных качеств позволяет сделать вывод о недостаточной степени сформированности волевого компо- нента, а также отсутствие у студентов понимание пользы от занятий физической культурой для оптимизации физического и психофизиологического состояния студентов необходимого для будущей профессиональной деятельности.
The urgency of the problem lies in increase of requirements for the quality of modern education, necessitating the increase of efficiency of the process of professional training in higher educational institutions. Due to the fact that the key to successful academic and future professional activity is personal and volitional quality, which we tried to consider by involving students in physical culture as one of the priority means of their development. The purpose of the article is the formation of personal and volitional qualities of students necessary in future professional activities. Methods research: empirical methods: observation, questioning, questioning, practical tests used to define the development of students' basic qualities in the process of physical education. The questionnaire, offered to students, allows us to determine the degree of formation in students of the volitional component theoretically, and practical tests show the results of the formation of these qualities. Results of research: the work carried out on the evaluation of the formation of volitional and personal qualities allows us to conclude that the volitional component is not sufficiently developed, as well as the lack of understanding among students of the benefits of physical education to optimize the physical and psycho-physiological state of students necessary for future professional activities. It is advisable to recommend the following means and methods of professional-applied physical training: a) gymnastics; b) sports games: volleyball; basketball; c) athletics; d) mobile games.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20655
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Веселовський А., Веселовська О..pdf238.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.