Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2074
Назва: Роль кластерної організації туристичного бізнесу Закарпаття в умовах розвитку сільських територій
Інші назви: The role of cluster organization of tourism in Transcarpathia in rural development
Автори: Готра, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: кластер, кластеризація, сільські території, підтримуючі компанії, соціальна інфраструктура, природна інфраструктура, сільський туризм, аграрний туризм, фермерський туризм, “зелений” туризм
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Готра, В. В. Роль кластерної організації туристичного бізнесу Закарпаття в умовах розвитку сільських територій [Текст] / В. В. Готра // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць / ред. кол.: В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2013. – Вип. 3(40). – С. 198–203. – Бібліогр.: с. 203 (7 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): В статті проводиться аналіз досліджень етапів та рівнів кластеризації санаторіїв та підприємств “зеленого” туризму Закарпатської області,та визначено їх вплив на розвиток сільських територій. Вказано види сільського туризму, які активно розвиваються на Закарпатті та можуть бути включені до туристичної кластерної підгрупи, а також запропоновано кластерну модель поведінки туристичних підприємств. Наведено способи відновлення взаємної довіри в місцевому економічному середовищі та трансформацію ізольованих підприємств «зеленого» туризму у єдину підприємницьку спільноту. Ключові слова: кластер, кластеризація, сільські території, підтримуючі компанії, соціальна інфраструктура, природна інфраструктура, сільський туризм, аграрний туризм, фермерський туризм, “зелений” туризм.
Опис: In the article analyzes the research stages and levels of clustering resorts and ecotourism enterprises of Transcarpathia and determined their impact on rural development. The types of rural tourism are actively developing in Transcarpathia and can be included in tourist cluster subgroups, and suggested the cluster behavior tourist enterprises. Presented ways to restore confidence in the local economic environment and transformation of isolated green tourism businesses into a single business community. Key words: cluster, clustering, rural areas, rural development, supporting businesses, social infrastructure, natural infrastructure, rural tourism, farm tourism, green tourism.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2074
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (40) - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.