Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВигівська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorМакарович, Вікторія Костянтинівна-
dc.contributor.authorСіра, Евеліна Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-10-14T13:52:57Z-
dc.date.available2018-10-14T13:52:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВигівська І.М., Макарович В.К., Сіра Е.О. Особливості формування облікової політики кейтерингової компанії / І.М. Вигівська, В.К. Макарович, Е.О. Сіра // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. зб. наук. пр. – Випуск 1 (39). – Житомир: ЖДТУ, 2018. – С. 9-12.uk
dc.identifier.issn19994-1749-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20921-
dc.description.abstractРесторанний бізнес в Україні розвивається достатньо динамічно. Сьогодні послуги виїзного обслуговування вже стали невід’ємною частиною організації будь-якого ділового процесу. Недостатній рівень теоретичних та практичних напрацювань вітчизняних вчених у питаннях кейтерингу актуалізують дослідження організації їх облікового процесу. Розглянуто одну із новітніх для українського ресторанного ринку послуг – кейтеринг. Визначено, що кейтеринг є сервісною діяльністю сфери ресторанного бізнесу, метою якого є задоволення суспільних та індивідуальних потреб населення. При цьому основною особливістю кейтерингу є обслуговування за межами приміщень закладів ресторанного господарства, у місцях, обраних замовниками кейтерингових послуг. Виділено два напрямки кейтерингу: корпоративне обслуговування та індивідуальне обслуговування, що впливають на організацію облікових процесів. Викладено авторську позицію щодо виокремлення окремих положень облікової політики кейтерингової компанії, в якій необхідно передбачити специфіку обліку товарних запасів і тари, їх переоцінки, товарних втрат, знижок та програм лояльності, ціноутворення, склад прямих та непрямих витрат, особливості їх розподілу, методи обліку витрат та калькулювання, тощо .uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЖДТУuk
dc.subjectфінансовий облікuk
dc.subjectкейтеринг; ресторанний бізнес; облік; організація; облікова політика; калькулювання.uk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ КЕЙТЕРИНГОВОЇ КОМПАНІЇuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри обліку і аудиту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
129640-277727-1-PB.pdf499.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.