Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20968
Назва: Особливості змішаного методу навчання іноземної мови
Інші назви: Features of the mixed method of foreign language teaching
Автори: Годованець, Наталія Іванівна
Ключові слова: метод, навчання, принципи, іноземна мова
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. − 2014. –Вип.5(77).– С. 66-70.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено змішаний метод навчання іноземної мови. Подані різні трактування змішаного навчання. Окреслено переваги та недоліки даного методу. З'ясовано, що змішаний метод навчання комбінує положення граматико-перекладного і прямого методів. Граматика в даному методі відіграє значну роль. Виявлено що ефективність застосування змішаного типу залежить від рівня підготовки студентів, від їх уміння вчитися самостійно, обирати оптимальні для них форми подання навчального матеріалу.
Опис: Вивчення іноземних мов, досконале володіння ними у час високих технологій стало важливою складовою успіху сучасної людини та необхідним чинником самостійного розвитку. Мова є невід’ємною частиною цивілізації і культури кожного суспільства. В ній віддзеркалюються всілякі відмінності в способі бачення позамовної дійсності, а також норми і зразки збереження. Тому в процесі учіння і навчання іноземних мов відбувається конфронтація однаково як мовних систем так і культур.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20968
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Годованець Н.І.стаття.doc101 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.