Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2018-10-22T08:56:40Z-
dc.date.available2018-10-22T08:56:40Z-
dc.date.issued2017-11-09-
dc.identifier.citationКурей О.А. Використання інструментів макромаркетингу в регулюванні сфери агробізнесу // Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору : зб. матеріалів міжнар. наук. - практ. конф., Київ, 9 листопада 2017 р. – К. , 2017. – 311 с. – С.54-56uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21182-
dc.language.isoukuk
dc.subjectІнструменти макромаркетингу та агробізнесuk
dc.subjectмакромаркетинг, державне регулювання, маркетинговий інструмент, агробізнесuk
dc.titleВикористання інструментів макромаркетингу в регулюванні сфери агробізнесуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurei_O_materiali_konferenciyi_20171109_Kiyv.pdf458.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.