Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту : [236] Collection home page

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 236
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Synergistic approaches to strategic management: models and impact on the performance of organizationsDomyshche-Medyanyk, A.; Zelich, V.; Novikova, M.; Bielska, T.; Raiko, D.; Зеліч, Вікторія Вікторівна
2024-02Управлінські рішення у системі інноваційного менеджменту на підприємствіЖуков, Святослав Августович; Жуков, Ігор Святославович
2024-11Трансформація логістики рітейлу: кращі практики ЄС ‒ проєкт Socamil4.0Жуков, Святослав Августович; Костинець, Юлія Володимирівна; Жуков, Ігор Святославович
2024-11Трансформація логістики рітейлу: кращі практики ЄС ‒ проєкт Socamil4.0Костинець, Юлія Володимирівна; Жуков, Святослав Августович; Жуков, Ігор Святославович
2023-10-31DETERMINANTS OF THE DEVELOPMENT OF ECONOMIC PROCESSES IN THE DAIRY MARKET OF UKRAINEZarichna, Olena; Bochko, Olena; Kuzo, Nataliia; Kosar, Nataliia; Hryniv, Nataliya; Savchenko, Yuliia
2023Стратегічні обструкції в управлінні розвитком інноваційного підприємництва в Закарпатському регіоніЗарічна, Олена Володимирівна; Ножов, Е М; Мигович, В П
2024-03-22Transformation of business ecosystems of the energy sector enterprisesZarichna O., Olena; Bochko, Olena; Kuziak, Viktoria
2024-06-08Стратегічне управління сільськогосподарськими підприємствами з урахуванням маркетингових ризиківЗарічна, Олена Володимирівна; Бочко, Олена Юріївна; Кубрак, Надія Романівна
2024-04-24Проєктний підхід до управління територіальними громадами в умовах викликів війниЗарічна, Олена Володимирівна; Проскура, Володимир Федорович; Кашин, Артем
2024-05-08Систематизація основних принципів та елементів корпоративної культури в публічному управлінніЗарічна, Олена Володимирівна; Бочко, Олена Юріївна; Проскура, Володимир Федорович
2024Переваги діджиталізації в обліку для підприємствПлекан, Марія Володимирівна; Курей, Оксана Андріївна; Возняк, Ростислав-Ярослав Андрійович
2024МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ПОРІВНЯННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ТА СУЧАСНИХ ПІДХОДІВДюгованець, Олеся Михайлівна
2024Формування академічної доброчесності у здобувачів економічної освіти: сучасні реалії та перспективиДюгованець, Олеся Михайлівна
2024CONTEMPORARY MARKETING STRATEGIES MARKETPLACESДюгованець, Олеся Михайлівна
2023MODEL OF GENERAL TRANSFORMATION OF PROJECT MANAGEMENT OF INDUSTRIAL ENTERPRISES IN UKRAINEДюгованець, Олеся Михайлівна; Diugowanets, Olesia; Zadorozhna, Ivanna
2023ORGANIZATION OF RISK MANAGEMENT AT AN ENTERPRISE DURING THE WARDyuhovanets Olesia; Erfan Vitalii; Parfeniuk Yevhen
2023ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВІТЧИЗНЯНОГО БІЗНЕСУ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ В УМОВАХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИДюгованець, Олеся Михайлівна
2022Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в УкраїніДюгованець, Олеся Михайлівна; Diugowanets, Olesia
2024Evaluating the Capacity of the Domestic Food Market in Ukraine in the Pre-War Period.Дюгованець, Олеся Михайлівна; Diugowanets, Olesia
2022The role of digitalization in global and national economiesДюгованець, Олеся Михайлівна; Diugowanets, Olesia
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 236
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed